OD Fm ZD Rh Mj Ut MW Jk OS00 Yjhh LW Iz Njkt Yj E0 ZD Yy Nz Vi ZWU0 mdc2019 1504 tb 4227 OD Fm ZD Rh Mj Ut MW Jk OS00 Yjhh LW Iz Njkt Yj E0 ZD Yy Nz Vi ZWU0 mdc2019 1504 tb 4227
Back

Mitä tuotteita käytetään Can-Am Maverick X3 -mallissa aavikolla ajettaessa?

Marokon aavikkohaasteen aikana Can-Am Maverick X3 joutui kestämään paljon pölyä, korkeita lämpötiloja, kovia iskuja ja likaa. Kaikkien osien oli toimittava täydellisesti ja epäröimättä, koska Hermanin ja Marnixin oli luotettava laitteisiinsa 100-prosenttisesti tämän haasteen aikana. Siksi valittiin parhaat "ainekset", joiden avulla Maverickia voitiin viedä äärirajoille.

Marokon aavikkohaasteen aikana Can-Am Maverick X3 joutui kestämään paljon pölyä, korkeita lämpötiloja, kovia iskuja ja likaa. Kaikkien osien oli toimittava täydellisesti ja epäröimättä, koska Hermanin ja Marnixin oli luotettava laitteisiinsa 100-prosenttisesti tämän haasteen aikana. Siksi valittiin parhaat "ainekset", joiden avulla Maverickia voitiin viedä äärirajoille.

Maverickin moottorissa käytetään öljyä, joka on erityisesti suunniteltu toimimaan kilpailussa: Apollo R 10W-60 Engine Oil. Marokon bensiinin oktaaniluku on alhaisempi, joten moottorin täydellisen sekoituksen aikaansaamiseksi käytettiin Octane Boosteria.

Vaihteistossa käytetään Atexio CVT Full Synthetic Automatic Transmission Fluid CVT -vaihteistoöljyä ja Maverickin rajoitetun luiston tasauspyörästössä käytetään Gevitro GL-5 FS LS Full Synthetic Limited Slip Gear Oil -öljyä. Jarruissa käytetään Vector R Dot 4+ Racing Brake Fluid -jarrunestettä. Etenkin aavikolla on tärkeää jäähdyttää moottori, jossa Dione G-12+ Ready to Use Long Life Engine Coolant on tärkeässä roolissa.


Katso Marokko Desert Challenge 2019 -kilpailun aftermovie ja katso, miten he suoriutuivat:

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä varmistaakseen, että saat parhaan mahdollisen käyttökokemuksen verkkosivustollamme.